Tyvärr :(

Hej hej kom nyss hem från matchen i Sävast. Vi förlorade med 1-2 (Vi gjorde ett mål dom två) Men gissa vem som gjorde mål i vårat lag??? JAG!! :) :D Jag fick ett perfekt pass av Evve och då sköt jag mål. (Eller sköt och sköt jag typ petade in den. Tihi!) Ja men jag är jätteglad över att jag fick göra mål fast det var lite synd att vi förlorade :( Men på söndag har vi match igen. Mot typ Svartbjörnsbyn. Vi har aldrig mött dom så hoppas vi vinner men vi får se. Ja men nu ska jag gå och duscha och sen äta färska jordgubbar med grädde m.m. Muums!


Två bilder jag hittade på google. Ja ja puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: erika :)

grattis till målet! :D synd att ni förlorade :/ men tror faktiskt att ni vinner på söndag för vi vann mot svartbjörnsbyn ;)

2011-06-16 @ 14:16:32
URL: http://eriiikaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0