Hos min moster..

Hej hej just nu är jag hos min moster och har nyss ätit lite middag. Ja men i förra inlägget så skrev jag ju att jag skulle berätta er en sak. Ja men efter jag varit hos mormor och morfar så for vi först och hämtade Edvin på kalaset. Sen så for jag och hälsade på Oliver ♥ Alltså hur söt får man vara ♥ Jag och Edvin hade en fotboll och så sparkade vi lite lätt till varandra sen så kom Oliver och skällde och försökte ta av oss bollen. Alltså ååååh vad han är sööt ♥ Sen la vi in bollen i huset och jag satte mig på gräs mattan. Och han kom och la typ huvud i mitt knä så kunde jag klappa honom ♥ Alltså jag älskar honom ♥ :D Men nu ska jag ringa till Anna B för hon har ringt till mig och så ska vi på Emmas godisbutik och köpa godis :) Ja ja puss puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0