Godmorgon :)

Hej idag är det fredag och höstlovet är snart slut :( Och jag vet att min bloggning inte varit på topp dom senaste dagarna ^^ Men ni ska få höra vad jag gjort. I onsdags så var jag i Boden för vi skulle till Skifix och hyra nya skidor :) Och sen for vi och shoppade litegrann. (Bilder i slutet av inlägget.) Och sen på kvällen så minns jag inte vad jag gjorde men jag hann inte blogga nå ^^ Sen igår så var jag, Edvin, mormor och morfar på Äventyrsbadet i Piteå :) Kom hem kring klockan nio på kvällen så då orkade jag inte ta fram min dator och blogga så istället såg jag på lite tv ;D Aa men nu till bilderna..

En tröja från Lindex 99 kr.

Ett par svarta tights från Lindex 99 kr.

Ett par lila strumpbyxor med Silvriga stjärnor på från Lindex 69,50 kr. (Jag vet att dom ser typ mörkblåa ut men dom är lila)

Ett vitt linne från H&M 39,50 kr.

Ett läppglans från H&M 9,50 kr.
Aa det var allt tror jag. Nu ska ni få se en bild från äventyrsbadet i Piteå.

Det var jättekul <33
Ja men hejdå. Puss och Kram :D


Kommentarer
Postat av: Tilde-VIDEOSBYTILDE

Hej!

Du läste min blogg förut (tellum) och jag tänkte tipsa om att jag har en youtube kanal nu och kommer att lägga ut en massa videos på min blogg, så kolla in om du vill :)

Har inte lagt ut videos än, startade bloggen nyss :) <3



Fina kläder du har köpt! speciellt den första tröjan! <3

2011-11-04 @ 12:03:07
URL: http://videosbytilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0