Tillbaka ;)

Hej hej ;)
Kom precis hem från träningen ;) Helgen har varit grym :D Haft det jättekul! Först var vi i Tegelbacken vi kom dit torsdag, sov till fredag och sen till lördag. Sen lördag på dagen så for vi till min farmor och farfar och firade farfar som fyller år i morgon. Mina kusiner från Umeå var också där ;D På lördag kväll åt vi middag på Storforsen hotellet. Sen gick vi upp en bit uppför forsen, men sen var vi tvungen gå tillbaka pga att vi skulle tillbaka och äta tårta <3 Vi hade med oss husvagnen dit så vi sov där, sen idag så for vi tillbaka till Storforsen och gick där och kikade. Sen for jag och mamma hem för jag skulle på träning.
 
Hade med mig kameran så under hela helgen har jag tagit 360 kort som jag håller på att ladda in i datorn har typ bara 100 kort kvar :D Sen lägger jag nog ut några bilder. Vi får se vilka ;) Men först ska jag gå och duscha. Puss<3
Min ros jag fick på examen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0