Wooooohoooo SPORTLOV <3


Nuu så är det efterlängtade sportlovet häär :D Är såå glad! På lovet så ska jag fara till fjällen <3 Längtar! Blir nog på lördag/söndag ;) Helt underbart med lov ju, och att få soova ut :*

Dagen idag blev som sagt väldigt chill och braa ❤️ Först en halv slöjd, sedan bar vi skidorna med dom suupersöta barnen till Lomtjärn :D Jag, Evve och våra barn Hanna och Lina hade det suuperkul i vår lilla grupp där :* Söötisar! Sedan var det lunch och så HK där vi bakade och grejade. Samt att vi fick sluta strax efter två istället för klockan 15:10 :D 

Var en superbradag ju ❤️ Hihi, alldeles strax så ska jag och Edvin och äta pizza tror jag. Puuss och kraam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0