Bilder sen igår <3

Hej allihopa <3
Nu ska vi alldeles strax till mormor och morfar för att jobba ;) Blev lite senare, då det typ regnat nyligen och då är det svårt att vara ute och måla. Men nu ser det iallafall lovande ut med uppehåll! :D Hann aldrig blogga något igår kväll. Men var hos Sara, Kjell och Signar till nästan kvart i sju. Sedan halv åtta så hade jag fotbollsträning! Igår var en toppendag <3 Var hos S, K och S ❤️ Och jag och Edvin agerade barnvakt åt Signar <3 Först var vi hemma hos dom ett tag, sedan bestämde vi oss för att cykla till Lomtjärn och leka :* Och då köpte vi även glass <3 Mums! Har några bilder att dela med mig av <3




Ååh det var så roligt och såå mysigt ❤️❤️ 
Sedan så stannade jag ännu längre hos dom. Gick en promenad med Signar och Viva, samt hjälpte till lite medans de lagade mat och när Sara pratade i telefon med en kompis ;) Ååh var en riktigt rolig och mysig dag <3 Nu kommer nog morfar närsomhelst. Ska gå och göra mig klar :D Haar även lite planer inför kvällen :* Hihi, det får ni höra sen. Kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0