Finaste tjejornaa <3

Hej hej! Har hunnit äta lite kvällsmat och nu är det snart duschen som väntar innan det nog blir soffhäng :) Klockan halv fyra hade jag, Ida, Evve och Madde bestämt träff på Heart to heart för att äta en supergod måltid! <3 (Haha tror man kan kalla det middag också? ^^) Men det var som sagt riktigt gott, sedan drog vi förbi Ok en sväng innan vi for hem till Madde :) Dock kunde inte jag stanna så länge :( Var tvungen hem och snabbt byta om innan träningen som började klockan sex! Måååste tacka er tjejer såå mycket!! ❤️ Ni är grymma, vet inte vad jag skulle gjort utan er. Tack för denna finaa stunden. Snart ska vi göra något mer <3 Det vill jag verkligen :')

Mums mums!! <3 Två bilder jag snabbt tog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0