Hemma från Vitberget :)

Körde moppe hem, stannade även en sväng hos farmor och farfar och blev bjuden på lunch samt fika <3 Ååh vad gulligt, tackar tackar! Vädret påväg hem var väl inte riktigt det bästa, var tvungen stanna och ta ett kort :)
Testade panorama-kameran ;)
Såg rätt så läskigt ut, men klarade det ändå finfint :D Började typ regna massor precis när jag kommit in! Perfekt planerat även fast det inte ens var det, haha ;)
 
Kommer komma ett bättre inlägg med lite bilder från midsommar och sånt sen, men åååh så sjukt roligt vi har haft det! Tack alla inblandade <3 Som ni kanske förhoppningsvis förstår, så har jag inte kunnat uppdatera så mycket, har ju liksom varit med kompisar och gjort roliga grejer hela tiden. Men nu ska jag försöka komma tillbaka så gott det gåår :D Ska också beställa några nya iPhone-skal, så nu håller jag på att bestämma mig för vilka ;) Ååh så svårt!! Kram kram sålänge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0