Karnevalen! :)

Hej hej! Idag är det tisdag vilket var dagen då det var dags för karneval :) Vi var Truckers/lastbilschaufförer vilket faktiskt blev bättre än jag trodde! Dock vann vi inget pris, men riktigt kul hade vi :D
Några bilder sen dagen <3
Sedan efter skolan så for vi ett tjejgäng på byn och skulle äta pizza :) Monika ville nämligen bjuda mig, Evve, Ida, Madde och Marjam x2! För hon åker ju bort, så tråkigt :( Kommer sakna henne.. Men det var verkligen supergulligt att bjuda oss på pizza och så åt vi hos Idas farmor, vi hade det jätteroligt <3 Tack så jättemycket! 
Nu måste jag hjälpa till med lite saker innan jag ska fara på fotbollsträning. Kram på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0