Några fler bilder sen Examen <3

Nuu så tänkte jag bjuda på några fler bilder sen Examen :D Hoppas ni gillar de. Kommer skriva litegrann under varje bild för skojs skull ♥                                                                              
Åååh min finfinaa klaass
Älskade Ida, Evve och jaag 
Evve, Ida, Marjam, Monika och jag :* Nejnejnej, hoppas verkligen inte deetta blir sista bilden på oss tillsammans :'( Det får inte bli så!! (Ojooj nu blir här känslosamt.. Ni är bäst tjejer!!♥)
Jag och Edvin :) <3
Och såå avslutar vi med en sööt bild på Viva
 
Det var iaf nåågra bilder jag hade att visa :) Inte så många, men ändå bättre än inget! Nuu har vi ett långt och skönt (förhoppningsvis fantastiskt) sommarlov framför oooss!! ♥ Spännande att se vad det har att bjuda påå :D Kramaar från Ellen<3

Kommentarer
Postat av: madde

ledsen att jag it kunde vara med på några av bilderna men jag tror du it ville det men du har ju en bild på mig den dagen.

Svar: DUUU?!! Vi ville ha med dig!! Jag LOVAR :) Meen du hann ju sticka :(
Ellen Lundberg

2014-06-13 @ 16:18:27
Postat av: madde nilsson

ledsen att jag it kunde vara med =( du kanske it ville det men ändå du har ju en bild på mig den dagen om du it radera den

Svar: Duu jag har kvar den bilden :) Jaa det var jättesynd att du inte kunde vara med :( :'(
Ellen Lundberg

2014-06-13 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0