Pinewood-byxor <3

Nu ska jag alldeles strax ta moppen och bege mig till Tegelbacken (en bit ifrån Vitberget) däär vi ska fira midsommar :D Kommer bli suupergrymt med jättefina människor tror jag <3 Måste fara typ nu, för det tar ju ett tag för mig att köra hahaa :) Tänkte bara snabbt berätta för er att jag har köpt ett par Pinewood-byxor. Ååh, köpte ett par svarta, vilket kändes bäst för mig då jag ofta har rosa/lila jackor ;) Köpte även de som är lite mer stretchiga, tyckte dom kändes skönast <3 Har precis tagit på mig de och ska användas för första gången. Kändes smart att köra upp i dom! :D Såhär ser dom ut iaf, en rätt så dålig bild. Men ändåå <3 Kramis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0