18-04-2011

Hej hej åt nyss middag. Förlåt för dålig uppdatering idag. Det är för att jag inte har haft tid att blogga nå. Aa men jag kan berätta lite hur dagen varit. Ja men först då vaknade jag och åt frukost och klädde på mig m.m. Ja ja men sen när jag var klar då så for min familj och mormor och morfar till Jiri-jaur. Oj oj oj där blåste det jättemycket. Och så kom det typ kastvindar det blåste jättemycket och iaf en gång eller två gånger så blåste det så mycket att jag blåste om kull :O Aa men det var ändå kul för jag landade mjukt :) Ja men sen for vi hem och åt lunch vi åt Hamburgare. Sen så for jag Edvin pappa och mormor ut på en skidtur (längdskidor) Och hade med oss lite matsäck. Aa sen när vi kom tillbaka så var det jättesoligt så vi satte oss och sola lite sen så klädde jag och mormor påskriset med påskfjädrar. Aja men nu ska jag se lite tv och äta skruvar. Puss puss. Förresten längtar till i kväll. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0