19-04-2011

Hej hej åt nyss middag. Ska snart duscha. Aa men förlåt för en dålig uppdateringsdag men så är det när man är i fjällen. Så det blir inte så mycket datortid/bloggtid när ja är här. Ja ja men ni kan få höra lite kortfattat vad jag gjort idag. Först så vaknade jag och gjorde mig klar klädde på mig m.m. Sen så for vi till Jiri-jaur och sen vidare till Tärnasjön. Så var vi där åt Lunch sen så for vi till Kungens stuga :O Det var skoj :) Och sen så for vi tillbaka till Tärnasjön och så drack vi varm choklad :D Muums :) Ja sen var vi där en stund och åkte madrass m.m. Sen så for vi tillbaka till Jiri-jaur och så körde pappa upp mig och Edvin uppför fjället och så åkte vi madrass ner.. :D Det var jättekul :D Ja men sen for vi tillbaka till stugan igen. Sådärja nu fick ni lite kort information om min dag :) Ja ja men i morgon ska vi till Hemavan och åka slalom i slalombacken. Och så ska vi träffa våra kusiner där :) Och så ska jag nog vara med Olivia tror jag. Aja men nu ska jag gå och duscha puss puss :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-19 @ 21:22:12
Postat av: Anonym

2011-04-19 @ 21:22:55

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0