20-04-2011

Hej hej alla bloggisar. Kom hem för en stund sen typ 45 minuter sedan. Som ni kanske läste i inlägget igår så har jag varit i Hemavan och åkt slalom i slalombacken. Var med mina kusiner och med Olivia :) Aja det var jätte super duper mega kuul :D Haha! :) Jag och Olivia vi var och åkte själva utan vuxna i Centrumliften och då tog vi en väg som såg lite rolig ut så vi åkte  där och så åkte vi lite i skogen. Sen så åkte vi typ vilse :( Haha men det var bara SUPERKUL :) :D Haha vi kom typ till en väg och typ ett hus som var jättestort och jättefint. Sen då tog vi av oss våra skidor och gick en bit sen så kollade vi på en karta och då såg vi en väg som vi kunde åka i tillbaka till liften :) Haha vi hade superkul :D Aja nu ska jag äta middag så hejdå puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

SVAR: Kul att du är med i dagens blogg, utser en vinnare ikväll och meddelar då :D hihi KRAM

2011-04-21 @ 17:26:53
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0