Åt nyss middag...

Hej hej nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik lyssnar på Party in the U.S.A Med Miley Cyrus ♥ Nyss åt jag middag vi åt pizza ♥ Mums det var jättegott ♥ Aa men innan det så bytte jag kläder och tog ut mina flätor och satte på mig mina cupcakes örhängen.. Aa här kommer lite bilder på Kvällens outfit och cupcakes örhängena....

Så ser mina örhängen ut fast jag tog denna bild från google..


Kvällens outfit..
2 Linnen (på varann) ..Svart och rosa-Lindex
Svart kjol-H&M
Svarta strumpbyxor-Lindex
 
Aa men nu ska jag nog spela lite på mitt och Edvins Nintendo DS (Edvin fick ett R4 till det så det ska jag testa) För er som inte vet vad ett R4 är så är det som ett spel men på spelet är det inlagt jag tror det är typ 50 spel.. Aa men hejdå puss och kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0