Hejsan hejsan! :)

Hej hej vaknade nyss. Och snart ska jag äta frukost. Och sedan efter vi ätit frukost och när vi packat färdigt ungefär då far vi till Umasjö. Det tar typ 4 5 eller 6 timmar att åka dit :O Aja jag kommer nog ta med min minidvd så kan jag se på tv :D Aa men vi kommer typ vara där hela lovet :) Det kommer bli superkul. Hela min familj och min mormor och morfar och min moster och hennes kille kommer att vara där :) Kommer ta med mig datorn så det blir väl nåt enstaka inlägg där. :D Vänta ska fixa en sak... Sädärja ni ska få en liten fråga här kommer den..
Vad ska ni göra på påsklovet?

Aja jag ska iaf till Umasjö som ni kanske vet.. Aa men KOMMENTERA!! ♥ :) Snälla! :D


Aja nu har jag inget mer att säga. Förresten hoppas ni får ett bra påsklov :D Puss puss.. ♥

P.s. Om ni har en fråga. Fråga den i bloggsvar jag har bara 4 besvarade och ALLA är från Evve :) Aja men ni kan väl oxå fråga nånting Snälla.. Aja tack Evve för att du frågat några saker.. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0