Hemma nuuuu..

Hej hej kom hem från skolan för typ en halvtimme sedan.. Som ni kanske vet så var jag och Evve och köpte tuggummi för Evve fick ÄNTLIGEN (!!) ta bort sin tandställning :) Bilder på vad jag köpte finns längst ner i inlägget :D Aa men i kväll då ska jag ta och testa min cykel som pappa var och köpte i Piteå igår.. Och så ska jag göra min No-läxa man ska typ göra en termos har ingen aning om hur jag gör en :S Man ska typ ha en 1,5 liters petflaska och göra så den håller typ varmt! Aa men här kommer bilderna...

Det här köpte jag..

Hubba bubba köpt på Konsum för 7,95 kr styck (tror jag det var)

Och så köpte jag såna tuggummin för 1 kr styck i en tuggummi automat.. Aa men nu ska jag ta och kolla på några bloggar så hejdå. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0