Hos farmor och farfar..

Hej hej är hos farmor och farfar nuuu.. Kom hit för ganska länge sen kanske typ 45 minuter sen men har inte uppdaterat nå föränn nu.. Aa men i går då var det Stuffa :) Jag var med Evve och så var vi med Julia, Maka och lite med Marjam.. Jag Evve och Maka gjorde en jättekul sak :D .. Dom typ stod mitt i mot varandra och typ sträckte ut händerna och höll i varandras händer och då skulle jag typ lägga mig i deras händer och då sprang dom runt och typ snurra runt med mig.. Det var jätte kul :D :) Aa och så dansade vi ju oxå och jag vann en mössa i lotteriet :) .. Men snart ska vi nog äta lunch och sen blir det TÅÅÅÅRTA!! :) :D ♥ För Edvin fyller egentligen år idag men vi firade ju honom i torsdags men farmor och farfar ska fira honom i dag för dom gjorde inte det i torsdags.. Aa men nu ska jag äta så hejdå puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0