Kladdkaka ♥

Hej hej åt precis middag. Och om en stund ska jag baka kladdkaka :D ♥ Men jag kan berätta lite hur dagen varit. Efter det jag hade gjort det förra inlägget då så tog jag på mig skoterkläder och då for min familj och min mormor och morfar och körde skoter till Jiri-jaur (stavning?). Aja men när vi kom fram dit så blåste det jättemycket :O Så vi var inte där så länge. Ja men sen när vi kom tillbaka då så stekte vi lite palt och åt till lunch. Sen så for jag Edvin morfar och pappa till badhuset i hemavan. Och badade litegrann. Det var JÄTTEMYCKET folk så vi var inte där så länge. Aa men sen for vi och handlade litegrann på Ica och sen å for vi tillbaka till Umasjö. Och sen dess har jag bara sett på lite tv och så har jag hjälp mormor att baka nånting. Aa men nu ska jag baka kladdkaka fast först så kan ni få en bild på badhuset i Hemavan. Aja puss puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0