Kom precis ut från duschen..

Hej hej kom precis ut från duschen. Och nu så ska jag snart se på tv och äta popcorn och såklart mysa ♥ :D Aa men idag så for ju jag Evve Lucas och Edvin och köpte mjukglass :D Blev årets första för mig :) Aa och så köpte jag lite klubbor ni kan få bilder på två av dom.. Aa sen när vi skulle hem så träffade vi Anna B så då for jag Evve och Anna hem till Evve en stund. Sen gick vi til lekparken och där träffade vi Frida sen efter en stund så gick jag hem.. Aja men här kommer bilderna.. :D


Mjukglass ♥ :D

Två klubbor som jag ska äta i morgon i bilen när vi ska till Umasjö.. Kommer ta med mig datorn så det kanske blir nåt enstaka inlägg.. Aja vi får se.. Men puss puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0