Mobilbloggar

Hej hej bloggen. Just nu bloggar jag från min mosters jobb iPhone. Och nyss kom jag ut från duschen. Idag så har jag inte gjort så mycket specciellt fast jag kan skriva lite om dagen ändå. Efter vi ätit frukost då for vi till Jiri jaur och så var vi där och jag å Edvin åkte snowboard nerför fjället sen så åkte jag och min moster lite snowboard. Och jag testade att tolka med snowboarden. Det gick faktiskt jättebra ramlade typ ingen gång tror jag. Ja men sen då åt vi lite Lunch och var där och åkte madrass snowboard bob m.m. Ja men sen så for vi hem jag tolkade på vägen hem. Först med snowboard sen med bob. Och sen for vi hem igen. Och sen dess har jag bara myst i solen och så har jag duschat. Ja men snart ska jag följa min moster och hennes kille och handla på Gränslöst fast jag tror Edvin oxå följer. Men ikväll då så far min familj hem fast vi skulle egentligen hem i morgon fast vi far hem idag i stället. (det tar typ 4 5 eller 6 timmar att fara hem) Aa men hejdå! Puss puss :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

DAGENS BLOGG - påskens vinnare är nu dragen! Kika in och se vem vinnaren var och anmäl dig gärna till dagens blogg i samma inlägg. KRAM



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/april/paskens-vinnare-ny-omgang.html#comment

2011-04-24 @ 20:20:34
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0