21-04-2011 + Snart middag :)

Hej hej kom nyss hem till Umasjö igen. Jag Edvin och morfar var och handlade på Gränslöst :) Snart ska jag äta middag. Men först lite kortfattat om dagen först vaknat klätt på mig m.m. Sen så for vi till Jiri-jaur blåste mycket där som vanligt. Aja men där åkte jag Edvin och min moster madrass :D Haha det var jättekul :) Sen så åkte jag och pappa i en jättebrantbacke det var jättekul tills......... Vi typ stappade och jag flög ner med huvudet i snön och skrapade upp på min haka och litegrann under min näsa och på läppen :( Det var inte så kul.... Men det var läskigt jag skrek hela tiden tills vi typ stappade :( Aja det gick iaf bra :) jag började bara blöda litegrann. Aa men sen så körde vi skoter hemåt och då så stannade vi och åt Lunch. Jag och Edvin var på upptäcksfärd vid några klippor det var jättekul :D Aja sen for vi hem till stugan igen och jag Edvin min mormor och min moster tog på oss slalompjäxor och skidor så tolkade vi upp bakom skoter upp på fjället och sen åkte vi ner :) Haha det var oxå jättekul jag gjorde en jättebra väg ner. Ja men min mosters kille skjutsa upp oss dit. Aja sen for vi hem till stugan och såg på lite tv. Och sen for vi och handlade. Aja så såg min dag ut idag ungefär. Ja ja men nu ska jag äta middag puss puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0