Valborgsmässoafton idag...

Hej hej bloggen. Vaknade lite efter halv tio. Och nu sitter jag i soffan och ser på lite tv. Ja men idag är det valborgsmässoafton. Och jag ska nog vara med grannarna tror jag. Men jag kan berätta lite vad jag gjorde igår...

Ja men igår då efter jag spelat fotboll med Evve Lukas och Edvin då så gick jag över till grannarna och såg lite hockey med Edvin och Lukas sen så kom Sebbe och Alexander S (Sundh) Ja ja men då såg dom lite hockey sen for Edvin Lukas Sebbe och Alexander S till lekparken och då följde jag med dom lekte kurragömma jag var typ med 2 omgångar. Hehe men sen så for vi till grannarna igen och så satt vi ute på deras bakgård och grillade korv. Först var det bara mina grannar (mitt i mot) Och min familj fast sen kom grannarna som bor på vänster sida om oss så var dom oxå med. Sen efter en stund så kom Amanda och hennes kille Mattias oxå :) Ja men så kastade vi lite boll grillade lite korv m.m. Sen så skulle Edvin hem och då var jag tvungen följa med och jag "Låtsades" (Stavning?) göra mig klar för att gå och lägga mig fast sen jag tillbaka igen. Sen så stekte Mattias lite fläsk. Hehe Anders gjorde det fast sen tog Mattias över så det var kul och se på och gott att äta. Jag hade typ bara på mig typ mjukisbyxor och under hade jag ett par tights och en jacka på mig och handskar förstås fast jag hade ingen mössa. Ja ja men då var jag där ett tag till typ halv tolv ungefär den kanske var lite mer men i slutet så var det lite kallt fast inte jättekallt men då satt Amanda på en av bänkarna och hade en filt över sig och då fick jag sätta mig där med henne och myste lite men sen så gick jag hem. Jag somnade kanske kring tolv eller nåt sånt.

Ja så var min gårkväll ungefär vi hade typ lilla valborgsmässoafton för egentligen så brukar vi göra det på själva valborgsmässoafton fast dom som bor mitt i mot skulle bort så därför hade vi det igår om ni undrar. Aja hoppas ni orka läsa allt skrev ovanligt mycket för att vara mig. Men i kväll då ska vi vara med grannarna på vänster sida om oss och då ska vi oxå grilla m.m. Ja men nu ska jag gå och äta frukost puss puss :)

Men förresten tack för att någon har skickat en fråga i bloggsvar fortsätt så. Hehe hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0