Bilder på vad jag köpte i Skellefteå :)

Hej hej bloggen :)

Kom hem igår ganska sent så hann aldrig uppdatera nå så jag uppdaterar nu ist. Ja men jag var ju i Skellefteå igår med min mormor och shoppade ni ska få bilder. Aa men jag ska kanske vara med nån kompis idag vi får väl se. Här kommer bilderna...

Skolgrejer. Hello Kitty Anteckningsblock 59 Kr, Linjal 25 Kr, Miniräknare 29 Kr, Blyertspenna 39 Kr. Allt från Bokia.

Bokplast från Bokia 15 kr styck.

Träningslinne. Från Intersport 100 kr.

Hårnålar 29,90 kr och Hårklämma 19,90 kr. Från Glitter.

Kjol 49,50 kr. Från H&M

Vita blommönstrade tights från H&M. 59,50 Kr

Tröja från Ginatricot 149 Kr.

Aa det var allt tror jag :) Nu ska jag äta lite Lunch så hejdå. Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: Evve

Alltså jag är avensjuk på dig blogg....

2011-08-23 @ 20:40:01

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0