Haha så söt hon är ♥

Hej hej är ensam i stugan nu för dom andra for till Storsund eller nåt sånt ^^ Jag har varit ute och tagit några kort och gjort en jättesöt film med Molly <333 Jag lägger nog ut den lite senare men vi får se. För jag hittar inte sladden som man laddar över bilderna med. Annars kanske jag gör en ny film med min mobil ist och lägger ut.. Aa men i kväll kommer kanske min moster och hennes kille hit och äter middag. Hoppas det ;) Jag ska fråga pappa om vi kan elda badtunnan :) Hoppas vi kan det. Japp men i går hade vi ju cheerleading grejen och vi uppträdde flera gånger.. Och jag tycker faktiskt att det gick jättebra :) Kanske ska lägga ut en tävling på bloggen sen :) Vad tycker ni?? Ja men snart kanske vi ska till Lindbergstjärn och fiska :)
Puss och Kram Ellen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0