Heeeeeeeeeeeej :)

Hej hej just nu sitter jag på mitt rum och ska snart se på lite tv :) Men idag har jag ju varit i skolan och vi har fått några nya böcker. Ja men kring kanske fyra fem tiden cyklade jag Evve och Anna ner till byn och köpte godis och läsk m.m. För i morgon ska vi ha typ att alla B klassare alltså 6,7,8 och 9. Som går i B ska till Lomtjärn och göra olika aktiviteter ;) Det kommer bli jätteläskigt för vi är typ minst :O Men ni ska få se vad jag köpte :) Första bilden är tagen från google andra har jag tagit själv för typ jättelänge sen.


1 hallonsoda från ICA endast 4 kr!!!!
 
Sen så köpte jag godis oxå vet inte för hur mycket ^^ Tror det var 26 kr eller nåt sånt :)

Aa det var vad jag köpte men sen hade mamma köpt munkar på dan oxå ;) Ja men nu ska jag se på lite tv så hejdå puss puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0