Hemma :)

Hej hej är hemma nu eller jag kom hem igår kring klockan 16:00. Och sen duschade jag fixade mig m.m. Och klockan 18:00 for vi på kalas hos Lina. Där fick vi småplock typ chips dipp gurka morot mini pizzor m.m. Det var jättegott. Sen fick vi tårta fika m.m. :) Jag var med Lina och Johanna och lite med killarna. Det var typ 2 familjer som var bjudna och hennes mormor och morfar och farmor och farfar och så följde Johanna me :) Det var jättekul. Vi lekte lekar m.m. Kring 9 halv 10 for Johanna hem. Då så låste jag och Lina in oss på toaletten och sminkade oss målade naglarna m.m. Jag ska visa en bild på naglarna lite senare idag jag ska måla några dekorationer på dom.

Men idag ska i hämta min nya säng :D Min granne hon ska flytta hemifrån och då ska jag få köpa hennes säng. Jag ska visa före och efter bilder men inte än det ska jag göra när mina nya kuddar m.m kommit. Dom kommer förhoppningsvis nån gång under nästa vecka. Aa men har inte så mycket mer att säga ska städa lite i mitt rum nu ska sortera mina säng lådor jag har under min säng för dom kan jag inte ha kvar när jag får min nya säng.

Puss och Kram Ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0