I stugan :D

Hej hej sitter i soffan i stugan och ser på tv nu. Och för ett ganska långt tag sedan var vi och tog ett kvällsdopp i sjön. Innan det var jag på fotbollsträning fast vi gjorde mest cheerleading. Vi ska ju vara cheerleaders i morgon inför TV-laget!! Piiinsamt :S Äh det kommer nog gå bra (Hoppas jag!!) Och idag var mina kusiner på besök i våran stuga det var jättekul. Vi hoppade studsmatta med vattenballonger en jättekul lek vi kommit på. Och så badade vi och gjorde en jättekul lek i vattnet. Vi fyllde vattenballonger och kastade i vattnet vissa flöt upp och vissa vet vi inte var dom tog vägen vi tappade typ bort kring 10 stycken. ^^ Undra vars dom tog vägen. Fast det var så kuuuul ♥ Jag kom på att när jag var i Byske så bloggade jag ingenting för jag hann aldrig ^^ Förlåt. Kom hem på Söndagen och då for vi till Stugan på kvällen. Men nu ska jag försöka börja blogga som vanligt igen. I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men ni får säkert veta det sen ^^

Puss och Kram Ellen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0