Nu är bloggpausen över :)

Hej hej nu är bloggpausen över :) Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna har varit lite med Anna L och Evve i förrgår och då lockade Anna L mitt hår ;) Det blev jättesnyggt och sen hedde jag massa hårsprej så det skulle hålla bättre. Men igår när jag vaknade var mitt hår så tjorvigt och jag orkade/hann inte duscha så jag satte bara upp det i en svans och använde ganska många hårnålar. Ja men snart ska jag duscha göra hårinpackning och fixa mina naglar. För i kväll ska jag på typ kräftskiva hos min moster och hennes kille. Det kommer bli jättekul. Jag var där en stund på kvällen igår. Och det var jättekul jag testade hennes skor med höga klackar, provade några av hennes klänningar och några smycken m.m. Det var jättekul jag vet vad jag ska ha på mig i kväll och så ska jag låna ett par av hennes skor m.m. Tror nog jag lägger ut kvällens outfit i morgon mest troligt för jag tror inte jag hinner idag. Vi får se.

//Ellen ♥


Kommentarer
Postat av: Wilma - I M A O G N S

hej ellen! :)



Hur gjorde du så att du fick "kommentera" under rubriken??



STÄLL SÅ MÅNGA FRÅGOR DU VILL TILL MIG I MIN FRÅGESTUND! :)



http://imagons.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

2011-09-01 @ 09:18:40
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0