Ooooooops!!

Hej hej förlåt för att jag inte bloggade igår hade inte tid helt enkelt ^^ Jag kan berätta.. Först kom Anna hit och vi gjorde några saker bl.a lekte, såg på Leila i Frankrike på tv4 play m.m. Sen kom Evve oxå hit. Och sen for vi till Anna för då kom Tindra dit. Hon är skitsöt ♥ Och då for vi till Lomtjärn och lekte m.m. Aa sen vid middag för jag och Evve hem. Evve till sig och ja till mig. Sen kom Evve till mig för då ville Anna vara med Tindra själv. Så jag och Evve såg på Familjen Annorlunda och lite andra saker. Sen for vi till lekparken och spelade fotboll med Edvin, Erik, Lucas, Lukas, Teo och så jag och Evve. Och sen kom Frida och hon var oxå med. Sen gick jag och Evve hem till Evve och några av killarna Teo, Lukas och Lucas följde med och vi lekte mörker kurragömma. Det var jättekul och jätteläskigt för dom skrämde mig typ ganska oftaaa!! Aa men sen var alla tvungen att fara hem först Teo och Lukas och sen jag. Aa men snart ska jag till Kalix jag ska spela Kalix cupen (BD OPEN) Vårt lag ska bo i en skola och så. Så jag kommer nog inte ha tid att blogga för på Lördag ska kanske min familj och Evves familj på IKEA men bara kanske!! Ja men kommer nog kanske upp ett tidsinställdt inlägg vi får se... Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0