Stardoll nu ;D

Hej hej sitter i min säng och myser nudå ;) Och så är jag inne på Facebook och Stardoll för igår blev jag superstar på Stardoll så därför är jag inne hade typ inte varit inne på typ 3 månader. Hehe hade glömt att gå in :)

Aa men idag på skolan hade vi ju typ den där Lomtjärn dan och vi var indelade i olika grupper och gjorde typ olika aktiviteter bl.a tipsrunda och lite andra saker. Och så fick man ha med sig fika godis mm. Som jag skrev igår :) Ja men sen fick min grupp och en annan grupp en glass oxå för vi hade gjort nåt specciellt eller nåt :)

Men nu ska jag nog gå ut till denna sötnos ♥

Sötmolly ♥

Aa men ha de bra skriver mer senare. Puss och kram :)


Kommentarer
Postat av: lotta

vilken snygging vi har.

2011-08-27 @ 22:21:18
URL: http://gulligaellen.blogg.se/
Postat av: Wilma - I M A O G N S

Molly är så himla söööt! <33

Hur gammal är hon nu? :)

2011-09-01 @ 09:21:03
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0