Tihi :) <3

Hej hej är hemma från Kalix nu eller kom hem för ganska länge sen :) Aa men ni ska få höra hur det gått...

Fredag: Spelade vi en match mot SSK/BSK då blev det oavgjort 0-0.

Lördag: Spelade vi 2 matcher. En match mot Gällivare 0-0 Igen!! Sen en match mot Kalix vi förlorade stort med typ 10-0 Eller nåt sånt men det var för att dom spelade Elva-manna egentligen fast på cupen spelade dom sju-manna...

Söndag (Idag): Spelade vi 2 matcher. Första matchen mot Överkalix då vann vi med 5-0. Och då gjorde jag ett mål :D ;) ♥ Sen mot Alvik då blev det oavgjort (Igen) Fast denna gång med 2-2.

Sen när vi packat ihop allt så for vi hem och så :) Aa men mina nya kuddar till min säng har kommit fast det var en kudde för lite så vi beställde en ny så bilderna kommer så fort den nya kudden kommit :) Aa men nu ska jag gå och se på tv och lite så. Puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0