Bildeer ;D

Hej hej är hemma nuu :D Hade långdag idag :/ Fast det var en väldigt chill dag :) Idag hade vi So prov det gick gaanska bra det som är bra är att våran So-lärare då frågade vi typ bara (Ett exempel) Vad finns i Norrköping?? Så sa han typ svaren ;D Fast ibland gav han bara några ledtrådar så kom man på svaren :) Ja men idag fick vi oxå veta hur det gick på Sv-provet oxå.. Jag fick 84 av 86 så jag är väldigt nöjd <33 För jag fick ju Mvg (Eller A om man ska säga i nya betygsskalan) :D Ja men har får ni några som jag tog i typ onsdags??

Molly utforskar ett stolsben... (Hihi ^^)

Hihi <33 Hon var inte redo när jag tog kortet ^^

Jag och Molly ♥♥ (Dissa fula mig -.-)
Ja men hade braa puss och kram <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0