Hos farmor och farfar..

Hej hej bloggen är hos farmor och farfar och har haft Lilla Julafton nu. Jag fick detta:
• Pengar (Tror det var 700 kr) ♥
• Ett par tjocksockar (Som farmor stickat) ♥
• Ett scrapbookingkit ♥
Japp det var vad jag fick idag :) Igår så var det ju Julafton. Hehe ^^ Det visste ni nog redan. Ja men då var jag ju hos min mormor och morfar och firade. Och då var Sara där och sen på kvällen kom Kjell dit ;)

Det här är lite vad det jag fick <33
• En systemkamera ♥ En Nikon D3100 ♥♥♥
• Scrapbookinggrejs ♥
• En ny jacka och en mössa ♥
• En parfym ♥
• Nå hyllor ♥
• Love bokstäver ♥
• Fotoramar ♥
• Skärmaskin ♥
Och typ massa mer men orkar inte skriva allt skulle bli så långt ^^ Ja men ha en bra kväll. Hörs i morgon ♥ Kanske lägger ut lite bilder som jag tagit med systemkameran dåå ♥ Puss och kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0