Har inte bloggat på läänge..

Hej hej har it bloggat på länge.. Men jag har haft fullt upp hela dagarna. Ni ska få höra lite kortfattat...

Onsdag: Jag och Edvin målade om Mollys kaninbur. Ni ska få se nåra före och efter bilder. Bara så ni vet så fick vi den här buren av pappas jobbarkompis helt gratis! Så den är inte den finaste har stått ute i typ 10 år men vi har den här i stugan nu.

Före:

Framifrån

Från ena sidan

Från andra sidan..

Baksidan..

Dörrarna..

Lite andra bilder:

Penseln

Färgburken och penseln

Färgen..

Penseln med färg på..

Efter:

Framifrån..

Från ena sidan..

Från andra sidan..

Baksidan..

En bit bort..

Ja det var dom bilderna nu kommer två bilder på söt Molly ♥

Lilla Molly sitter på huset ♥

Söta Molly ♥

Torsdag: Så for vi hem och handlade lite m.m. Sen så for vi tillbaka till stugan och så kom Anna Bs familj på middag. Vi badade bastu, badade i sjön, var med Molly, körde fyrhjuling och crossare och massa mer. Det var jättekul :D Sen så sov Anna över :) Hon och jag sov i baracken. Det var svinitkul ♥

Fredag
: Så vaknade jag och Anna vi åt frukost och sånt. Sen så badade vi och åkte ring bakom båten och så for vi ut och rodde med gummibåten egentligen skulle vi ro till några vi känner men vi orkade inte hela vägen ^^ Det är ganska långt. Men vi körde fyrhjuling och crossare oxå. Det var jättekul ♥ Ja men Anna var här till kring halv sex då kom hennes pappa och hämtade henne. Sen så åt vi typ bara middag och sånt.

Lördag: Så var vi på metartävling kring klockan 12:00-14:00... Vi fick sammanlagt 45 fiskar fast det var på vikt så det blev kring 2,1-2,2 kg ungefär. Sen for vi till stugan igen jag duschade m.m. Sen klockan fem (17:00) Så for vi på Teugerfesten. Det var jättekul. Man grillade kött och hade kul. Det var lotteri jag vann en t-shirt i storlek XXL haha den går ändå ner till knäna på mig ^^ Men jag valde den :) Sen vann Edvin en t-shirt oxå. Mormor en fläkt och en stor väska. Pappa vann ett fiskedrag och nå smörgåsar. Sen vann morfar en sångbok. Jag var med Jonna, Allis, Tuva, Moa och Edvin. Det var jättekul :D Jag, Jonna och Edvin tog ett kvällsdopp klockan typ 11-12 på kvällen /natten. Det måste vi göra om nästa år oxå ♥ Förresten vi kom 5:a i fisketävlingen av typ 9 lag..

Söndag: Så kom Allis och hennes mamma och pappa hit och vi badade och åkte ring m.m. Sen på kvällen kom mormor och Sara och Kjell hit. 

Måndag (Idag): Så for vi hem kring 12:00. Vi var hem och handlade åt lunch och klockan ungefär 14:00 så for vi till Nausta. Så vi är där nu har varit i ungefär en timme. Ja men vi ska vara här till i morgon. Och min farmor och farfar är oxå här dom står här med husvagnen men vi bor i en stuga.

Ja nu ska jag snart äta middag det blir Tacos <3 :) Puss puss ♥ Bloggar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0