Igår och idag..

Hej hej nu ska ni få höra vad jag gjort idag och igår. Börjar med igår..

Igår...
Efter jag vaknat klätt på mig och fixat hos Molly så for jag mamma och Edvin till Lillstrand och badade. I början var vi helt ensamma där :D Sen efter kanske en halvtimme eller timme sen. Så kom några till sen kom Lina, Johan och Annelie. Så då var jag med Lina :) Sen for vi hem kring tre halv fyra. Då hade jag och Evve kaninpicknick eller kaninträff eller va man nu kallar det.. Tyvärr hann jag aldrig ta nå kort ;( Men sen så for Evve hem och jag åt lite middag var inte nå hungrig men åt ändå liitegrann. Sen kom Evve hit och hon och jag sov över i våran husvagn :D Hihi det var jättekul!! Sen så somnade vi.....

Idag...
Jag och Evve vaknade upp i husvagnet efter en skön natt. Vi åt frukost fixade me Molly och sen så for Evve hem och hämtade badkläder, för hon skulle nämligen följa med mig, Edvin och mamma till Sikfors och bada :) Vi var där fikade badade i poolen och åt lunch m.m. Sen kring fyra så for vi hem lämnade av Evve och sen så var jag med Molly ett tag sen gick jag in och satte mig vid datorn.

Ja ja men i kväll så ska vi till Stugan kommer nog kanske ta med min dator men vi får se... Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0