Kom hem igåår..

Hej hej var nyss ute hos Molly ♥ och då träffade jag Oliver ♥ oxå ;D Ja men förlåt för att jag lixom inte hann blogga nå i helgen vi har haft fullt upp med matcher helt enkelt. Ni ska få veta lite resultat...
På fredagen:

Första matchen mot Sävar = oavgjort 0-0
Andra matchen mot Haupa Keltainen (Finland) oavgjort 0-0 Igen!

På Lördag:
Tredje matchen mot Stämningsgården = Vinst!! 2-0
Sen så kom vi 2:a i gruppen och då mötte vi ettan i en annan grupp = U.S.A CASL!! I Sextondelsfinal. Vi vann med 1-0 Fast vi bara var halva laget dom typ bästa har gått upp och spelar med 98-orna.
Sen så spelade vi Åttondelsfinal mot Ersmark då förlorade vi = 0-2.

På Söndag:
Så spelade vi bara en placeringsmatch mot Umeå IK FF Svart då blev det oavgjort 1-1 Fast egentligen så skulle vi vinna med 2-1 Fast domaren dömde bort ett mål som var typ 20-30 cm inne i målet målisen tog ut bollen från målet och då dömde typ domaren bort målet fast våra föräldrar började jubla för att dom såg ATT BOLLEN VAR INNE!! Jag såg det oxå för att jag stod typ vid deras mållinje..

Ja men det var allt jag hade och säga för stunden men bloggar mer senare puss och kram ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0