Tja nu kommer ett inlägg :)

Hej hej åt nyss middag. Jag ska berätta lite om dagen.. Efter jag ätit lunch så smsade jag Emma och hon å Erika kom hit :D Dom fick träffa Molly och dom hade med sig sin kanin Pricken. Finns 3 bilder på dom båda längst ner i inlägget. Ja men dom var här ett tag och dom fick träffas ute på gräsmattan. Sen for jag Edvin och farmor till storforsen (Jag är ju hos dom fortfarande far ju hem i morgon) Ja men där träffade vi Lina och Johan och då ville Lina att jag skulle bada med henne och det gjorde jag ju såklart. Så då badade jag, Edvin, Johan och Lina. Glömde mobilen i bilen så jag kunde inte ta nå kort ;( Men sen for vi hem och jag å Edvin hade vattenkrig. Ja men nu ska jag visa några bilder...

Molly (Den svart lilla) Och pricken (Den vit svarta)

Molly som ligger på min mage. ♥

Emma som håller i Pricken :)
Ja de var allt för denna gång puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0