Äntligen ett inlägg...

Hej hej nu kommer ääääntligen ett inlägg. Som ni kanske vet har jag varit i Turkiet ♥ Älskade det. Egentligen hade jag tänkt lägga ut nåra bilder nu men jag orkar inte gör det kaaanske sen. Men i Turkiet har vi gjort massa saker.. Bl.a Varit på Delfinsafari (Vi såg en flock med delfiner och en sköldpadda) Jeepsafari, Varit med Agnes och hennes familj, Badat i Havet, Solat, Badat i poolen och så träffade jag 2 kompisar där.. Alva och Alice. Alva är lika många år som jag och Alice några år yngre. Ja men det är jättekul att vara med dom :) Men vi har gjort massa fler saker men det orkar jag inte skriva om nu. Men iaf det har varit en lång natt för oss kan berätta lite. 23:50 gick flyget hem från Turkiet.. Jag sov i flygplanet. Vi kom till Arlanda (I Stockholm) Klockan 02:30 (Halv tre Svensk tid) Sen så hämtade vi ut våra väskor och vi var tvunga att sova på nå bänkar/soffor på Arlanda. Sen klockan 8:25 gick planet till Luleå. Och där hämtade min farmor oss och vi for hem. Kom hem 10:45. Så ni kanske förstår varför jag inte är i skolan idag har varit vaken typ hela natten fast jag har sovit lite oxå. Men i morgon ska jag på skolan och på fredag är det Examen :) Ja men puss och kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0