Finns ingen bra rubrik..

Hej hej just nu sitter jag i soffan och äter lite rulltårta som Edvin gjort (Han fick såklart hjälp av mamma) Men innan det så duschade jag och innan det var jag på fotbollsträning... Ja men är ledsen att jag inte bloggat nå sen i morse men har inte haft tid ni ska få höra..  Jag och Evve for vi till biblioteket kring 11:30 Ungefär. Vi lånade nåra böcker (Berättar inte vad det ska bli en överraskning om det går) Ja men sen for vi hem till Evve och åt våfflor ♥ Sen var jag där vi gjorde en sak typ hela tiden men det tänker jag inte berätta (Det ska bli en överraskning) Tihi. Ja men sen halv fem for jag hem åt middag sen blev det fotbollsträning. Och så men i morgon ska vi till Piteå shoppa m.m. Berättar mer i morgon. Såå Hejdå! Puusssss och kraaaam :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0