Föööörlåt...

Hej hej sorry för att jag inte bloggat nå idag har haft fullt upp helt enkelt. Men efter skolan klockan 15:00 när jag slutat så följde jag hem med Anna B. Och kollade på deras suuuuuuuuuper söta hundvalp. Ludde heter den. Ja men då gosade vi med Ludde lyfte upp honom och han var såå söt helt enkelt. Sen gick vi en promenad med Ludde och då köpte vi mjukglass. Sen kom Annas mamma och hämtade hem oss. Och for hem till henne. Då badade vi lite i deras pool och sen var vi lite med Ludde. Sen var jag tvungen att fara hem och äta. Vi åt TACOS!! Alltså ååh vad jag längtat efter det när jag var i Turkiet. Sen kom Anna hit och hennes mamma och pappa följde med så dom hade med sig Ludde. Då var jag med Anna och så for hon nyss hem.. Men i morgon har vi Examen :) Klockan halv nio!! Tidigt måste gå upp jättetidigt så att jag hinner. Men jag tror nog jag inte hinner visa Examensoutfit men vi får se. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0