Hemma från Tegelbacken.

Hej hej kom nyss hem från Tegelbacken :) Har ju varit där på midsommar. Det har varit jättekul. Men jag orkar inte berätta allt jag gjort då blir det så låångt. Ja vi var hela 20 pers det var Erika, Emma, Staffan, Lotta, Joel, Olle, Mari, Patrik, Petter, Lovisa, Lars, Sara, Nadja, Tim, Tomas, Theresa, mamma, pappa, Edvin och Jag :D Ja men i morgon hämtar jag min kaninunge ♥ Läängtar!! Ja men min farfar har byggt en jättesnygg bur jag kan visa en bild nån gång. Men i kväll så är det fotbollsträning så jag ska dit. Men nu har jag inte nå mycket mer att säga så hejdå puss och kram..


Kommentarer
Postat av: Wilma - FOTOBlOGG

Jag vill också ha en kanin!! :(

Har tjatat och satt upp lappar i hela huset, men mina föräldrar ger sig inte, har du något tips??

2011-06-26 @ 22:15:09
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0