Jag vet...

Hej hej jag vet att det varit dålig uppdatering idag och igår men jag har haft fullt upp...

Igår...
Ja men igår så vaknade jag kring nio och klädde på mig fotbollskläderna åt frukost m.m. Sen klockan tio så skjutsade mamma mig till fotbollskolan. Jag var där till klockan halv tre (14:30) Då det slutade. Det var jättekul jag var mest med Agnes ♥. Men efter fotbollsskolan så kom mamma och hämtade mig hos Agnes gick dit direkt dom bor ju jättenära fotbollsplan. Jag for hem och duschade sen så cyklade jag till Lomtjärn där mötte jag Agnes (Hon skickade ett sms till mig innan och skrev att hon var där då svarade jag att - Okej kan jag komma dit? Eller nåt sånt men iaf det fick jag) Ja då var vi där och lekte med hennes lillebror Alfred. Sen for vi hem till Agnes. Spelade dator och gjorde lite andra saker jättekul ♥ Sen fick jag äta middag hos dom. Efter det gick eller tja cyklade jag, Agnes och Alfred (Hennes lillebror) Till fotbollsplanen. Vi hade träning fast jag och Agnes var inte med. Vi båda hade ont i våra fötter. Ja men efter träningen så for jag och Agnes och några till i fotbollslaget och sålde grillbriketter. Vi sålde nåra stycken kanske typ 15 stycken säckar/påsar. Sen när vi slutade klockan cirka 21:00. Så ville jag, Agnes och en som heter Alvina sälja mer så vi for hem till Agnes (Dom hade kvar nåra påsar) Fast ingen ville köpa. Men kring 21:30-22:00 nån gång då for jag hem och gjorde lite saker. Sen nån gång vet inte vilken tid men iaf då gick jag och la mig.

Kortfattat om Idag...
Vaknade klädde på mig m.m. Sen for jag och mamma till min nya skola. (Jag var ju inte med på skolbesöket jag var ju i Turkiet) Sen for jag till fotbollsplan (Till fotbollsskolan) Sen var jag där tills det slutade. Tyvärr var inte min söta och snälla ängel Agnes där. Hon var på typ läkarundersökning i Luleå och skulle köpa en marsvinsunge. Hon har lovat att jag ska få träffa den nån gång ♥ Ja men sen efter fotbollsskolan så cyklade jag hem och satt lite vid datorn m.m. Sen åt vi middag och efter middagen ville Edvin att jag skulle följa till fotbollsplan så det gjorde jag. Sen när vi cyklade hem stannade vi vid min mammas jobb. Sen cyklade vi hem. Men nu ska jag se på lite tv så puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0