Kaninungar är sååå söta :D

Hej hej nu har jag inte så mycket att göra sitter vid datorn och smsar med Evve. Ja men igår spelade vi match mot Piteå, vi förlorade med antigen 5-0 eller 6-0 jag minns inte. Men det ösregnade hela matchen. Så man blev jätteblöt och jättekall. Ja men i kväll har Edvin fotbollsmatch i Luleå tror jag. Jag vet inte om jag ska följa med och se matchen eller vara hemma och träna. Hmmm... Jag tror nog jag följer och ser matchen.
Men jag skulle sååå gärna vilja köpa en kanin. Om jag ska göra det vilken tycker ni jag ska välja..
Super söta kaninungar
Super söta kaninungar
1,2,3 eller 4. Vilken tycker ni??? Kommentera!! Snälla :D

Puss och kram..

Kommentarer
Postat av: Wilma - FOTOBLOGG

1 och 4 var gulligast! :)

Men nu har du väl redan bestämt ^^

2011-06-26 @ 11:32:07
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0