Kom nyss in har varit ute hos Molly...

Hej hej kom nyss in har varit hos Molly och innan det på träning.. Förlåt för att jag inte bloggat så mycket idag har haft fullt upp med Molly ♥ Haha nää det har jag inte men jag har varit med henne väldigt mycket hon är jättesöt ♥ Men jag har varit och köpt glass med Evve oxå och varit med Agnes lite :D Ja men ni kan få se en bild på henne jättesnygga bur som min farfar har byggt!!!

Visst är den snygg? Och man ser lilla Molly där tihi ♥

Men nu ska se på lite tv så hejdå puss och kram :D

Kommentarer
Postat av: erika:)

nä, så söt molly är! :D blir grymt sugen på en ny liten kaninunge! ;p ha det bra, kram! :)

2011-06-27 @ 23:12:04
URL: http://eriiikaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0