Oliver ♥

Hej hej bloggen! Nu ska jag berätta lite om dagen. Vaknade, klädde på mig m.m. Cyklade till fotbollsplanen kring tjugo kvart i tio. Sen klockan 10:00 började fotbollsskolan. Var där till halv tre. När det slutade. Sen följde jag hem till Agnes och såg hennes marsvinsunge Polly. Så söt ♥. Sen så for jag och Agnes och köpte mjukglass. När vi gjort det och ätit upp for vi till Lomtjärn och var där en stund. Sen for vi till Agnes igen och lekte med Polly och gick ut på gräsmattan med hon. Sen hoppade vi studsmatta och sen var jag tvungen fara hem. Kom hem kring fem. Då så träffade jag Oliver ♥. Så jag gick ut och gick med honom. Ååååh vad han e söt ♥

Oliver ♥ (En bild jag tog idag ursäkta den dåliga bildkvaliten men jag tog bilden med mobilen)
Ja men efter jag varit ute och gått med honom så åt jag middag och sen fick jag bullar som mamma hade bakat idag. Muuums ♥ Ja men sen har jag inte gjort så mycket mer. Men i morgon är det sista dagen på fotbollsskolan och det är vattenkrig. Kommer bli suuuuperkul. Ja men hejdå puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0