Tjooo...

Tjooo nu är klockan snart ett på natten och jag sitter i husvagnet och skriver kom nyss in har varit och sett film med Joel, Emma, Erika, Lovisa, Petter (Litegrann var han bara med) och så jag. Vi åt chips godis m.m. Sen så gick jag till Olle, Joel, Edvin och Petter och drack lite läsk och åt ost med kex. Typ kring tio så spelade vi match. Barnen mot föraldrarna. Barnen vann förstås! Ja men nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt hittar väl på nå. Puss och kram.. Säger godnatt oxå nu när jag ändå skriver. Ses senare..


Kommentarer
Postat av: MELI

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om ziperallen, lycka till sötnos :D

2011-06-26 @ 11:28:00
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0