Hemma från skolan..

Hej hej kom hem från skolan för en stund sedan. Äntligen så är det heeeeeeeeeeeelg ♥ Vi slutade kring ett  eller kanske tio över ett. Fast vi ska egentligen sluta tio över ett en vi fick sluta tidigare :) Ja men klockan fyra så ska jag på träningslägret först ska vi ha typ en fotbollsträning. Sen duscha och göra oss klara. Sen så ska vi gå till skolan som vi ska sova i och då ska vi äta middag Pizza ♥ När vi ätit middag och fixat där vi ska sova så ska vi spela en brännbollsmatch mot föräldrarna. Och sen när det är klart ska vi gå och "Lägga oss" Tihi vi ska typ äta godis chips m.m. Det man tar med sig. Sen när vi har sovit "hela" natten då ska vi nog äta frukost. Sen ska vi ha en liten typ morgonträning. Och sen kring elva halv tolv på dan får man fara hem. Jaja nu ska jag gå in på facbook så hejdå. Tror jag gör ett eller kanske två inlägg innan jag far på träningslägret vi får se. Ja men jag ska ta med min kamera så KANSKE kommer upp nån bild men vi fåår se. Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0