Hos farmor och farfar..

Hej hej är hos farmor och farfar nu och har nyss ätit Lunch. Aa men jag kom hit för kanske ungefär en timme eller kanske mer. Hehe. Ja men igår och idag har jag ju varit på träningsläger med fotbollslaget :) Det var jättekul tyckte jag :D Vi gjorde massor av roliga saker. Jag kan berätta lite kortfattat. Vi samlades på fotbollsplanen ungefär klockan 16:00 och då hade vi lagt in vår sovgrejer m.m. I ett omklädningrum. Sen så hade vi träning i en och en halv timme. Sen när vi var klara så duschade vi m.m. Sen så gick vi upp i klubbrummet och åt pizza. Sen efter det så tog vi våra grejer och jag och några till stoppade in våra grejer i en bil och så gick vi till skolan. Det är ju inge långt. Ja men sen så när vi kom in i skolan fixade vi lite där vi skulle sova och så m.m. Sen gick vi ut och spelade en brännbollsmatch mot föräldrarna. Klockan var cirka 20:00 då. Sen när vi kom in efter matchen så lekte vi lite lekar åt godis m.m. Klockan cirka elva halv tolv så gick vi och la oss och skulle försöka somna. Till slut somnade nog alla tror jag. Ja men sen väckte Evve mig (på morgonen) Ja men då började vi plocka ihop alla saker och åt frukost. Sen klockan halv tio gick vi ut och hade två timmars träning. Sen klockan halv tolv så slutade de. Ja men då for jag hem först och sedan till farmor och farfar. Och snart ska jag gå och duscha så hejdå puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0