Kommer ha en liten bloggpaus...

Hej hej åt nyss midddag :) Ja men om en stund far vi nog till våra kusiner :D Kommer vara där under helgen. (Tar typ nåra timmar att fara dit?) Tror jag.  Ja men jag kommer att ha en bloggpaus under helgen så detta blir nog det sista inlägget innan vi far. Ja men kom på att jag glömt att säg hur det var på Bäckdagen. Så ska berätta lite kortfattat. Ja men jag var i samma lag som: Lucas, Svjan (Tror jag det stavas?), Petter, Ellen, Jacob, Ida, Anders och Frida :D Och så jaag. Ja men vi femmor (dom största) tog typ hand om dom mindre barnen. 6 åringarna är sååå söta. Jag fick några kramar. Tihi :D ♥ Ja men jag tyckte det var jättekul iaf :) Ja men nu har jag inget mer att sääga så hejdå :) Puss. Bloggar mer på typ Söndag tror jag eller då min bloggpaus är slut.. Ja men puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0